1. הסכם ההתקשרות
    1.1. מסמך זה מהווה הסכם מסחרי בין הלקוח לבין חברת יוסי תקשורת י.א בע"מ (להלן: 'החברה') בכפוף להסכם הרישיון והרט"ן של חברת התקשורת, יובהר שהחברה הינה חברת השיווק והמפעילה של מוקד השירות הייעודי למשתמשי נטפרי.
    1.2. בקבלת טופס זה, הלקוח מאשר את דבר התקשרותו בהסכם זה ובתנאי המפורטים בו, ויחשב כמזמין לכל דבר של השירותים ו/או המוצרים המפורטים לעיל ובתנאים המפורטים לעיל. אם לא יישלחו הסתייגויות מהלקוח תוך 7 ימים מהקמת העסקה, ייחשב הדבר כקבלה מלאה של החוזה ותנאיו.
    1.3. חוזה זה וכל דבר ההתקשרות בין הלקוח לחברה כפוף לשטר היתר עסקה 'ברית פנחס' הנמצא במשרדי החברה, רחוב בית יוסף 60 קריית גת.
    1.4. ההתקשרות מנוסחת בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד ומיועדת לשני המינים.
    1.5. כל איחור בתשלום מעבר ל-7 ימים יישא ריבית פיגורים בשיעור הקיים בכפוף להיתר העסקה.
    1.6. הפרה של תנאי מתנאי התשלום מהווה הפרה יסודית שלו, הפרה זו תאפשר לחברה הפסקה לאלתר של השירות.
    1.7. זמן אספקת השירות בתוך 14 ימים מרגע אישור ההתקשרות ו/או זמינות להתקנה.
    1.8. החברה כפופה להוראות הסינון של עמותת נטפרי ולכן כל דרישה לעצור, לחסום, להפסיק פעילות או כל בקשה אחרת, תבוצע ללא ערר.
  2. גלישה קווית:
    2.1. בחיבור תשתית קווית, לאחר 36 חודשים, יעלה מחיר דמי השימוש בתשתית ב-10 ₪ נוספים לחודש.
    2.2. הקו המוקצה ללקוח לצורך גלישה ברשת נטפרי, מזוהה על יד מספר טלפון ייחודי המוקצה לכל לקוח לטובת זיהוי במערכת. המספר הנ"ל אינו מיועד לביצוע שיחות ולא ניתן לניידו מתוך החברה לאחר סיום התקשרות.
    2.2.1. היה ונייד הלקוח מספר מרשת אחרת, יוכל לבצע ניוד החוצה בעת התנתקות.
    2.3. בהתקנת תשתית נחושת DSL ישנה עלות התקנה בסך 99 ₪.
    2.4. בהתקנת תשתית סיב אופטי ישנה עלות התקנה בסך 360 ₪.
    2.5. במסגרת מבצע "התקנה חינם", עלות ההתקנה בתשתיות חברת 'נטפייבר' תסובסד ותעמוד על סך 0 ₪, בתנאי סף שהתשתית הנ"ל הייתה פעילה 6 חודשים, במידה והתשתית תנותק טרם הגעת זמן זה, תיגבה עלות ההתקנה בסך 299 ₪.
    2.6. החברה מספקת מענה לתקלות תשתית ומעמידה צוות טכנאים לטיפול בתקלות הנובעות מתקלות שבאחריות החברה. במקרה ובוצעה קריאת שירות לטכנאי, והתברר כי התקלה נובעת מחמת חבלה בתשתית/בציוד/תקלה אחרת שאינה באחריות החברה/קריאת סרק, יישא הלקוח בעלויות ביקור הטכנאי, בסך 299 ₪.
    2.7. היה ותואם ללקוח התקנה ו/או טיפול תשתית, ורצה הלקוח לשנות את זמן ביקור הטכנאי, יש לעדכן על שינוי זה עד 2 ימי עסקים טרם תאריך הביקור המקורי.
    2.8. היה ותואם ללקוח התקנה ו/או טיפול תשתית, אך הלקוח לא ענה בטלפון לטכנאי, יישא הלקוח בעלות הביקור, בסך 99 ₪.
  3. גלישה סלולרית:
    3.1. הגדלת חבילה תתבצע מיידית, ותישא בעלות של 17 ₪ ויבוצע חיוב יחסי לפי מחיר החבילה החדשה.
    3.1.1. לא תיגבה עלות הגדלת חבילה בתוך 30 יום מעת הפעלת הקו.
    3.2. בשינמוך חבילה, חבילת הגלישה תתעדכן במחזור החיוב הקרוב.
    3.3. מחיר חבילת הגלישה הינו ל-24 חודש, לאחר מכן מחירה יעלה ב-5 ₪ נוספים לחודש.
  4. סים לווייז בלבד:
    4.1. מחיר החבילה מגלם בתוכו את התשלום לנטפרי ואין תשלום נוסף בנפרד על הסינון.
    4.2. במסלול תשלום שנתי, החבילה מתחדשת בצורה אוטומטית לאחר שנה בהתאם למסלול, ועלות החבילה הכוללת תיגבה בתאריך חידוש החבילה.
  5. כתובת איי פי (ip) קבועה
    5.1. עלות השירות הינה עלות חודשית מתחדשת.
    5.2. כתובת ה-IP נמצאת בבעלותה המלאה של החברה, והחברה משכירה ומאפשרת את השימוש בכתובת זו ללקוח בתורת שכירות.
    5.3. החברה רשאית על דעת עצמה לשנות ללקוח את הכתובת שהוקצתה עבורו בכל זמן נתון.
    5.4. השירות ינותק במידה ויעברו 30 יום של אי תשלום.
    5.5. לאחר תום תקופת השימוש, החברה רשאית להקצות הכתובת לשימוש חוזר אצל לקוח אחר, ועל משתמש השירות חלה חובה לוודא לאחר סיום השירות את חסימת הגישה של שירותים מאובטחים לכתובת שהוקצתה עבורו.
    5.6. לאחר ניתוק השירות כתובת ה-IP תהיה זמינה לשימוש חוזר של הלקוח עד ל-30 יום ולאחמ"כ תועבר לשימוש חוזר.
    5.7. החברה לא תישא בכל אחריות לשימוש חריג / פסול / פוגעני / נזק לממון או אדם שנעשה בגין שימוש בשירות זה.
    5.8. יוסי רשאית להפסיק את שירות זה בכל עת בכפוף לשיקול דעתה.
  6. כללי :
    6.1. השירות כולל גלישה בתחומי מדינת ישראל בלבד.
    6.2. הלקוח שוכר את הקו מהחברה. חברת יוסי תקשורת י.א בע"מ היא הבעלים הבלעדי של הקו והמספר ותוכל לעשות בו כרצונה.
    6.3. החברה לא תישא בשום אחריות לנזק ישיר או עקיף בגין שימוש ו/או אי שימוש בשירות.
    6.4. השירות מותנה בשימוש סביר והוגן .
    6.5. טיפול בתקלה מרוחקת יתבצע עד 3 ימי עסקים, טיפול בתקלה פיזית יתבצע עד 14 ימי עסקים.
    6.6. מובהר בזאת, כי סך כל השירותים הניתנים על ידי החברה, כפופים ומוגבלים תחת מגבלות תשתיות הרשתות הקיימות (בזק/סלקום/פרטנר/פלאפון ו/או כל חברת תשתיות אחרת איתה החברה תבצע אינטגרציות) ועל כן כל תקלה ו/או מגבלה הנובעים מחמת התשתיות הנ"ל אינה באחריות החברה. החברה מצידה תוודא עד כמה שניתן במסגרת האפשר, לספק ללקוחות מענה הולם וטיפול בתקלה אם ישנן.
    6.7. החברה הינה ספקית התקשורת בלבד, בכל נושא הסינון והתשלום עליה, אחראית נטפרי (ע"ר) ומחיר חבילת הגלישה אינו כולל תשלומים לספקים חיצונים כדוגמת נטפרי ושירותים נוספים על הקו.
    6.8. הלקוח מאשר לקבל מידע פרסומי מהחברה או שותפים (צד ג') הן בדיוור ישיר והן בדיוור עקיף בכלל ערוץ תקשורת שהוא.
  7. תשלומים:
    7.1. בתשתית נייחת, חישוב החשבון ייערך לפי יום ההצטרפות, בו תיגבה עלות החבילה בחיוב מקדים.
    7.2. בקו סלולרי, חישוב החשבון ייסגר בכל ה-1 לחודש וייגבה ב-10 לחודש, בחיוב יחסי למפרע על הימים בהם המינוי היה פעיל.
    7.3. עלות הקמת הו"ק 40 ₪ ח"פ ו-10 ₪ דמי טיפול חודשיים. במקרה של החזרת הו"ק ע"י הבנק, ישנה עמלה בסך 40 ₪.
  8. תקנון ביטול עסקה והפסקת שירות לעסקה מתמשכת:
    8.1. הפסקת השירות תיעשה בכתב, בדואר או באימייל מהלקוח אל החברה בהתראה של 30 יום מראש ולאחר קבלת אישור שליחה. אין החזר על חשבונית שהופקה עד אז.
    8.2. בשירותים חודשיים המוקצים ללקוח, כגון: הקצאת כתובת ip פנימית או חיצונית וכן שירות חיבור לנטפרי, מכיוון שההקצאה הינה חודשית, תוכל החברה לדרוש דמי עלות ניתוק שלא תעלה על 49 ₪.
  9. ביטול עסקה ברכישת מוצר:
    8.3. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר.
    8.4. הודעה על הביטול תימסר בדוא"ל/דואר/בשיחה טלפונית.
    8.5. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או בשל כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור %5 או 100 ₪ לפי הנמוך ביניהם ועלות השילוח וההחזרה תחול על הלקוח.
    8.6. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה מצד החברה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול והמוצר יוחזר על חשבון החברה.
    8.7. המוצר יוחזר כשהוא סגור וארוז באריזתו המקורית.
    8.8. לחברה ישנה הזכות לנכות עלות בגין ירידה בערך המוצר.
דילוג לתוכן